Önkormányzati Hírek
Kondoros Város Önkormányzata
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Dérczy Ferenc Könyvtár és Közművelődési Intézmény
intézményvezető (magasabb vezető)
munkakör betöltésére.
Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.
A https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.
Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.
Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.
Biztonságos online ügyintézés a helyi önkormányzatoknál
Az E-önkormányzat portál (Portál) az ASP rendszert igénybe vevő települések ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.
Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.
A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.
Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.
RENDKÍVÜLI ÜGYFÉLFOGADÁSI REND AZ AGRÁRKAMARÁNÁL
A Kormány által kihirdetett veszélyhelyzeti intézkedésekkel összhangban a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara napi működése során a lehető legminimálisabbra kívánja csökkenteni a koronavírus-járvány terjedésének lehetőségét, a személyes ügyféltalálkozások számát, ezzel is megóvva munkavállalói és a mintegy 400 ezer kamarai tag egészségét.
Ezért a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2020. március 16-tól rendkívüli ügyfélfogadási rendet vezet be. Ennek részeként Békés megyében az Igazgatóságon kizárólag származási bizonyítvány kiadása történik, más ügyekben ügyfélfogadás nincs, tájékoztatást kérhetnek a +36-66-44-33-55 telefonszámon.
A falugazdászok csak meghatározott, kijelölt irodákban lesznek jelen. A Békés megyében nyitva tartó irodák elérhetősége és az ügyfélfogadási rend a www.nak.hu oldalon elérhető.
A Kamara kéri tagjait, hogy személyesen csakis kiemelten indokolt esetben keressék fel az irodákat. A falugazdászok telefonon és e-mailben (akár az
A Kamara kiemelten szem előtt tartja azt, hogy – amennyiben csökken a vírusveszély – a gazdálkodóknak fontos és a személyes ügyintézést gyakran igénylő egységeskérelem-beadási időszak április 6-i kezdetekor a falugazdászok és az irodai munkatársak zökkenőmentesen és egészségesen tudják a támogatásigénylésben segíteni az érintett, százezernél több kamarai tagot.
Az intézkedések – a vírushelyzet függvényében – április 6-ig, az egységeskérelem-beadási időszak kezdetéig tartanak.
Békéscsaba, 2020. március 16.
Dr. Kulcsár László s.k.
megyei elnök
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy személyes ügyfélszolgálati irodánk a 41/2020 (március 11.) Kormányrendeletben kihirdetett vészhelyzettel összefüggésben az Ön és munkatársaink egészségének megóvása érdekében további rendelkezésig zárva tart.
Kérjük, hogy ügyei intézéséhez ezen időszakban válassza a 06 (66) 514-820 telefonszámon elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat ügyfélfogadási időben, vagy írjon nekünk az agrarvidekfejlesztes@bekes.
Amennyiben telefonon nem érik el az ügyfélszolgálatot annak leterheltsége miatt, kérjük, küldjenek e-mailt a fenti email címre visszahívási kéréssel megjelölve a konkrét ügyet és haladéktalanul visszahívjuk.
Főosztályunk vezetői közvetlenül is elérhetőek:
Főosztályvezető: Magyarné dr. Knap Diána 36-70-469-9628
Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Normatív Támogatások Kérelemkezelési Osztály:
Csicselyné Korcsok Ildikó 36-70-491-2227
Vidékfejlesztési Beruházások Kérelemkezelési Osztály:
Szappanos Mária osztályvezető 36-30-485-3706
Helyszíni Ellenőrzési Osztály:
Dr. Csikós Sándor osztályvezető 36-30-982-3225